loading...
اتاق دانلود
اسماعیل بازدید : 177 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۲.۰.۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

Rovio Angry Birds Rio v2.0.0 PC-F4CG

 

angry birds rio cover دانلود بازی Rovio Angry Birds Rio v2.0.0 برای PC

 

اسماعیل بازدید : 192 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

احتمالا خیلی از شما ها با بازی قدیمی و جذاب تارزان آشنا هستید، این بازی چندین سال پیش یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی آن زمان بود و خیلی ها خاطرات زیادی با آن دارند. داستان این بازی همانند کارتون آن درباره بچه تارزان می باشد که در جنگل زندگی می کند، در طی بازی باید سعی کنید که حداکثر سکه ها را جمع آوری کرده و از میان حیوانات درنده در امان بمانید. با رد کردن مراحل سن تارزان بزرگ شده و همینطور مراحل سخت تر خواهند شد، برای زنده کردن خاطرات خود می توانید این بازی زیبا را از دانلودها دریافت کنید. شایان ذکر است که این بازی بدون نیاز به نصب و کرک کردن به راحتی اجرا خواهد شد.

TARZAN PC

Tarzan.se.Cover دانلود بازي TARZAN براي PC

 

اسماعیل بازدید : 223 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

بازی Astray یک بازی اول شخص ترسناک/معمایی می باشد که در موزه ای متروک بر اساس فرهنگ ها، افسانه ها و موجودات فراطبیعه غیرعادی رخ می دهد. اما چیزی شوم تر از آن چه در ظاهر اتفاق می افتد، در حال اتفاق افتادن است! شما باید در همان حالی که از موزه گذر می کنید و با اشیاء برخورد کرده و معماهای پیچیده را در راستای سفر اسرارآمیز خود حل می کنید، برای زنده ماندن خود نیز تلاش کنید.

Astray PC-RELOADED

 

Astray pc cover دانلود بازی Astray برای PC

 

اسماعیل بازدید : 160 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

بازی منحصر به فردی که انتخاب ادیتورهای کمپانی معروف BigFish می باشد! این بازی به دلیل استاندارد بسیار بالای کیفی و نقدهای بسیار مثبتی که برای خود کسب کرده است، به عنوان یکی از برترین بازی های در سبک معمایی و هیدن آبجکت شناخته شده است. این بازی توسط Daily Magic Productions که سازنده ی سری معروف Dark Dimensions می باشد ساخته شده است. داستان بازی از این قرار است که سال ها پیش، پدر مادر شما در طی بازجویی و بررسی منطقه ای دور افتاده در Whispering Hollows ناپدید می شوند. پس از آن، شما به سفر در کشور می پردازید و Dark Dimensions را بررسی می کنید و به دنبال جوابی برای ناپدید شدن ناگهانی پدر مادر خود می گردید. سرانجام، پس از این همه سال، حقیقتی که پشت تراژدی غم انگیز خانواده ی شما قرار داشته است فاش خواهد شد. حالا وقت این هست که شما Barton Mansion را ملاقات کنید، جایی که همه ی این ماجراها از آن آغاز شده اند.

Dark Dimensions Homecoming Collectors Edition v1.0 PC-TE

 

Dark Dimensions Homecoming Collectors Edition pc cover دانلود بازی Dark Dimensions Homecoming v1.0 برای PC

 

اسماعیل بازدید : 166 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

Stranded in Time شما را به سفری ماجراجویانه ی جذاب و مهیج می برد تا اسرار دنیا را کشف کنید! فرض کنید که چه سفر زیبا و به یاد ماندنی را همراه با عموی پیر خود تجربه خواهید کرد! شما در این بازی در نقش اولیویا حضور خواهید داشت که دختر شکاک جوان از شهری بزرگ می باشد. با عمو پیتر و نویسنده ی معروف یعنی نیک همراه شوید تا اسراری که در پشت یکی از کلیساها پنهان شده است را کشف نمایید. شخصیت های جالب را ملاقات کنید و معماهای پیچیده را حل کنید.

Stranded in Time v1.0 PC-TE

 

Stranded in Time pc cover دانلود بازی Stranded in Time v1.0 برای PC

 

اسماعیل بازدید : 275 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

SolSuite شامل ۵۹۲ بازی سرگرم کننده با ورق می باشد که حتما برخی از آن ها را در بازی های پیش فرض ویندوز خود دیده اید . این بازی ها در دسته های مختلفی همچون Spider solitaire, Klondike, FreeCell, Pyramid, Golf, Yukon, Monte Carlo, Canfield, Gaps و بسیاری دیگر موجود می باشند که با نصب این برنامه ، تمام این بازی ها را در اختیار خواهید باشید . شما می توانید تمام محیط بازی همچون پس زمینه ، صداها ، انیمیشن ها اشاره گرها و … را شخصی سازی کنید تا از بازی لذت ببرید .

 

SolSuite 2015 15.2 بازی های سرگرم کننده ورق SolSuite 2015 15.2

 

اسماعیل بازدید : 195 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

Pneuma Breath of Life یک بازی در سبک ایندی، ماجراجویی و پازل می باشد که شما را مجبور می کند تا دید خود را باز کنید و از بیرون به قضایا نگاه کنید. در غیر اینصورت، شما نمی توانید معماهای پیچیده این بازی را حل کنید! این بازی توسط صدای شخصیت معروف "Jay Britton" روایت می شود و داستان بازی برای شما بازگو می گردد. در این بازی اول شخص معمایی، ذهن شما برای حل کردن معماها به چالش کشیده خواهد شد که این امر با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 هرچه بهتر نمایش داده شده است.

Pneuma Breath of Life PC-CODEX

 

Pneuma Breath of Life pc cover small دانلود بازی Pneuma Breath of Life برای PC

 

اسماعیل بازدید : 153 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

Trials Fusion Fault One Zero یک عنوان زیبا در سبک موتورسواری, مسابقه ای است که در سال ۲۰۱۵ توسط RedLynx, Ubisoft Shanghai, Ubisoft Kievساخته و توسط کمپانی قدرتمند Ubisoft برای پلتفرم های XBOX 360 / PC و کنسول های نسل هشتم یعنی PS4 و XBOX One عرضه شده است. در این پک ۱۱ موتور اضافه شده است که ۹ تای آن ها از نوع کلاسیک و موتور های دیگر نیز جدید می باشند؛ همچنین ۱۰ موزیک و ۲۷ چلنج جدید نیز افزوده شده است. چالش های مسابقه های پلتفرم را در جهانی رنگارنگ و غیر واقعی تجربه کرده و مهارت های خود را مورد آزمایش قرار داده و با بهترین بازیکنان جهان به رقابت پرداخته و توانایی های خود را به رخ سایر رقبا بکشید . در عصر طلایی رباتیک و فن آوری , تنها سوابق پزشکی انسان را از ماشین ها متمایز می کند . شما باید راه خود را از میان ماشین آلات غول پیکر پیدا کرده و خود را به خط پایان برسانید .

Trials Fusion Fault One Zero PC-SKIDROW

 

Trials Fusion Fault One Zero pc cover small دانلود بازی Trials Fusion Fault One Zero برای PC

 

اسماعیل بازدید : 163 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

Ride یک بازی شبیه ساز موتور و مسابقات موتور سواری است که در آن سعی شده تا محیط بازی و همچنین موتور های موجود کاملا شبیه سازی شده باشند. در این بازی شما قادر خواهید بود تا به بیش از ۱۰۰ موتور شبیه سازی شده که هر کدام تولید شده توسط شرکت های بزرگ دنیا هستند. موتور هایی که در این بازی وجود دارند مورد استفاده توسط تیم های بسیار معروف و محبوب هستند. در بازی Ride بر خلاف سایر بازی ها در این سبک وظیفه شما تنها مسابقه دادن نیست بلکه حتی می توانید مسائل فنی مربوط به موتور ها را نیز در اختیار بگیرید. همچنین مسیر های مسابقه نیز دقیقا شبیه سازی شده هستند که اکثر آن ها در شهر ها و کشور های معروف وجود دارند. بسیاری از پیست های مسابقه تاریخی نیز در این بازی وجود خواهند داشت و به صورت کاملا دقیق شبیه سازی شده اند که اگر از دسته افرادی باشید که مسابقات موتور سواری را دنبال می کنید حتما با دیدن بسیاری از این پیست ها یاد مسابقات به یاد ماندنی و تاریخی می افتید.

RIDE PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

RIDE pc cover small دانلود بازی RIDE برای PC

 

اسماعیل بازدید : 241 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

آموزش مدل سازی، نورپردازی و رندر تصاویر نمای داخلی در تری دی اس مکس می باشد که توسط شرکت Digita Tutors تهیه و منتشر گردیده و توسط وب سایت دانلود ها در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.در این فیلم آموزشی شما با تکنیک های نورپردازی و رندر با استفاده از ۳Ds Max – V-Ray – Adobe Photoshop برای طراحی نمای داخلی یک خانه آشنا خواهید شد . Thomas Ross که مدرس فیلم آموزشی  می باشد کار خود را با بیان مقدمه ای آغاز می کند و در ادامه به آموزش مباحثی از قبیل آغاز کار در ۳ds max ، چگونگی ایجاد دیوار های داخلی ، ایجاد طبقه و سقف ، چگونگی مدلسازی میز کناری ، سفارشی کردن نورپردازی آویز ، چگونگی آغاز مدلسازی آشپزخانه ، مدلسازی مبلمان ، ایجاد فرش راهرو ، اضافه کردن چراغ به صحنه و بسیاری موارد دیگر خواهد پرداخت . زمان این آموزش ۳ساعت و ۱۸ دقیقه و نرم افزار استفاده شده در آموزش   تری دی اس مکسمیباشد . شما میتوانید این آموزش را از وب سایت دانلود ها به صورت رایگان دانلود و استفاده نمایید

 

 

DT Modeling.Lighting.and .Rendering.Interior.Visulizations.in .3ds.Max  فیلم آموزشی Digital Tutors – Modeling Lighting and Rendering Interior Visulizations in 3ds Max

تعداد صفحات : 44

درباره ما
سایت اتاق دانلود اتاقی برای دانلود شما بازدید کنندگان گرامی می باشد بازدید شما حمایت از ماست باتشکر از شما بازدید کننده گرامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,249
  • بازدید ماه : 12,614
  • بازدید سال : 86,454
  • بازدید کلی : 561,311