loading...
اتاق دانلود
اسماعیل بازدید : 160 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

در این بازی وسیله های نقلیه متفاوتی نیز وجود دارند که میتوانید انها را نیز انتخاب کنید. اگر شما از تنوع اسلحه در چنین بازی هایی ناراضی هستید در این بازی بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه متفاوت وجود دارد که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید و شخصیت خود را شخصی سازی کنید که در میدان جنگ چگونه رفتار کند. سپس شما یک میدان جنگ دارید که میتوانید خودتان را نشان دهید و البته قابلیت چت در بازی برای کار تیمی بهتر نیز وجود دارد.هم اکنون میتوانید این بازی را از اتاق دانلود دریافت نمایید .

 

Blitz Brigade دانلود بازی Blitz Brigade   ویندوز فون

 

اسماعیل بازدید : 175 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

Sniper 3D Assassin بازی تک تیرانداز یک بازی سرگرم کننده برای اندروید می باشد . تمام کاری که در این بازی باید انجام دهید این است که در نقش یک تک تیرانداز که باید عملیات ها را به طور حرفه ای انجام دهید و ماموریتهای مختلف را با موفقیت پشت سر بگذارید . با پشت سر گذاشتن مراحل میتوانید سلاح های مختلف خرید و ارتفا بدهید . بازی Sniper 3D Assassin گرافیک عالی و گیم پلی اسانیست . این بازی توسط کمپانی Fun Games For Free ساخت و عرضه شده . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Sniper 3D Assassin v1.5 بازی تک تیرانداز Sniper 3D Assassin v1.5 مخصوص اندروید

 

اسماعیل بازدید : 195 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

CSI: Hidden Crimes یک بازی جنایی و معمایی برای اندروید است . داستان بازی در شهر لاس وگاس اتفاق میافتد ، شهر پر از مجرمان و قاتلان زیادی است و وظیفه شما این است که باید با سرنخ ها که پیدا می کنید قاتل را شناسایی کنید . از امکانات جدید اضافه شده در این بازی اضافه شدن قسمت هالووین ، اضافه شدن زبان های بیشتر ، قابلیت زوم ، مپ های جدید است . همچنین این بازی بر اساس سریال تلویزیونی با همین نام تولید و ساخته شده . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

CSI Hidden Crimes V1.14.4 بازی معمایی CSI: Hidden Crimes v1.14.4 مخصوص اندروید

 

اسماعیل بازدید : 207 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور Flat Design Icons نام دارد. این مجموعه ای از وکتورآیکون های تخت متنوع می باشد . این مجموعه دارای فرمت های EPS می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

 

25 Flat Design Icons  دانلود تصاویر وکتور آیکون های تخت متنوع   Flat Design Icons

 

اسماعیل بازدید : 185 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع متنوع انتزاعی را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

WALLPAPER S9402 مجموعه ۱۵۰ والپیپر متنوع انتزاعی – Beautiful Abstract HD Wallpapers

 

اسماعیل بازدید : 185 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

شرکت فرانسوی ubisoft که محبوبیت بالایی دارد در E3 2013 با دست خالی وارد نشد و علاوه بر بازی های assassins creed 4 و watch dogs و… عنوانی جدید برای کنسول های نسل بعد با همکاری شرکت Ivory Tower به دست داشت .این بازی با سبک Racing-open world ساخته شده است.طبق گفته ی شرکت ubisoft این بازی ۴ سال به دست ساخت بوده است و از اول قرار بوده است که این بازی بر روی دو کنسول ps3 و xbox360 عرضه شود ولی به علت گرافیک بسیار بالا, این بازی بر روی PC/XBOX 1/PS4 عرضه می شود.این بازی THE CREW نام دارد. بازی از انجا اغاز میشود که دوستان خلافکار در شهر ها و خیابان ها به مسابقه می پردازند و کاری کرده اند که مردم از اسایش برخودار نشوند حال اینجاست که پلیس های ماهر و حرفه ای به دنبال این دوستان هستند تا انها را دستگیر کنند ولی اتومبیل های خلافکاران به دلیل شخصی سازی کردند خیلی قوی تر از پلیس ها است به خاطر همین پلیس ها به سختی می توانند این دوستان را بگیرند.حال شما هم در نقش یکی از همین خلافکاران هستید و بخاطر پول باید مسابقه دهید.شما در بازی می توانید وسایل ماشین خودتون را قوی تر کنید تا از دیگران عقب نمانید.در کل با داستان کوتاه اما زیبا برخودار هستیم.

The Crew XBOX360-COMPLEX

 

The Crew xbox360 cover small دانلود بازی  The Crew برای XBOX360

 

 

اسماعیل بازدید : 164 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

CSI: Hidden Crimes یک بازی جنایی و معمایی برای اندروید است . داستان بازی در شهر لاس وگاس اتفاق میافتد ، شهر پر از مجرمان و قاتلان زیادی است و وظیفه شما این است که باید با سرنخ ها که پیدا می کنید قاتل را شناسایی کنید . از امکانات جدید اضافه شده در این بازی اضافه شدن قسمت هالووین ، اضافه شدن زبان های بیشتر ، قابلیت زوم ، مپ های جدید است . همچنین این بازی بر اساس سریال تلویزیونی با همین نام تولید و ساخته شده . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

CSI Hidden Crimes V1.14.4 بازی معمایی CSI: Hidden Crimes v1.14.4 مخصوص اندروید

 

 

اسماعیل بازدید : 147 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

Canabalt یک بازی روان و مهیج برای گوشی ها و تبلت های iOS می باشد . در این بازی می بایست برای نجات جان خود فرار کنید ! و با پرش از روی ساختمان ها و موانع ، مراحل بازی را طی کنید . اگر نتوانید با موفقیت از بالای یک ساختمان به دیگری پرش کنید مطمئناً جان خود را از دست خواهید داد . بازی به صورت ۲ بعدی می باشد که برخی از صحنه های آن به صورت سه بعدی طراحی شده اند . این بازی با کیفیت بالا (HD) ساخته شده است . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Canabalt 2.0 بازی سرگرم کننده Canabalt v2.0 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

تعداد صفحات : 44

درباره ما
سایت اتاق دانلود اتاقی برای دانلود شما بازدید کنندگان گرامی می باشد بازدید شما حمایت از ماست باتشکر از شما بازدید کننده گرامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,095
  • بازدید ماه : 12,460
  • بازدید سال : 86,300
  • بازدید کلی : 561,157