loading...
اتاق دانلود
اسماعیل بازدید : 223 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

بازی Astray یک بازی اول شخص ترسناک/معمایی می باشد که در موزه ای متروک بر اساس فرهنگ ها، افسانه ها و موجودات فراطبیعه غیرعادی رخ می دهد. اما چیزی شوم تر از آن چه در ظاهر اتفاق می افتد، در حال اتفاق افتادن است! شما باید در همان حالی که از موزه گذر می کنید و با اشیاء برخورد کرده و معماهای پیچیده را در راستای سفر اسرارآمیز خود حل می کنید، برای زنده ماندن خود نیز تلاش کنید.

Astray PC-RELOADED

 

Astray pc cover دانلود بازی Astray برای PC

 

اسماعیل بازدید : 160 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

بازی منحصر به فردی که انتخاب ادیتورهای کمپانی معروف BigFish می باشد! این بازی به دلیل استاندارد بسیار بالای کیفی و نقدهای بسیار مثبتی که برای خود کسب کرده است، به عنوان یکی از برترین بازی های در سبک معمایی و هیدن آبجکت شناخته شده است. این بازی توسط Daily Magic Productions که سازنده ی سری معروف Dark Dimensions می باشد ساخته شده است. داستان بازی از این قرار است که سال ها پیش، پدر مادر شما در طی بازجویی و بررسی منطقه ای دور افتاده در Whispering Hollows ناپدید می شوند. پس از آن، شما به سفر در کشور می پردازید و Dark Dimensions را بررسی می کنید و به دنبال جوابی برای ناپدید شدن ناگهانی پدر مادر خود می گردید. سرانجام، پس از این همه سال، حقیقتی که پشت تراژدی غم انگیز خانواده ی شما قرار داشته است فاش خواهد شد. حالا وقت این هست که شما Barton Mansion را ملاقات کنید، جایی که همه ی این ماجراها از آن آغاز شده اند.

Dark Dimensions Homecoming Collectors Edition v1.0 PC-TE

 

Dark Dimensions Homecoming Collectors Edition pc cover دانلود بازی Dark Dimensions Homecoming v1.0 برای PC

 

اسماعیل بازدید : 166 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

Stranded in Time شما را به سفری ماجراجویانه ی جذاب و مهیج می برد تا اسرار دنیا را کشف کنید! فرض کنید که چه سفر زیبا و به یاد ماندنی را همراه با عموی پیر خود تجربه خواهید کرد! شما در این بازی در نقش اولیویا حضور خواهید داشت که دختر شکاک جوان از شهری بزرگ می باشد. با عمو پیتر و نویسنده ی معروف یعنی نیک همراه شوید تا اسراری که در پشت یکی از کلیساها پنهان شده است را کشف نمایید. شخصیت های جالب را ملاقات کنید و معماهای پیچیده را حل کنید.

Stranded in Time v1.0 PC-TE

 

Stranded in Time pc cover دانلود بازی Stranded in Time v1.0 برای PC

 

اسماعیل بازدید : 274 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

SolSuite شامل ۵۹۲ بازی سرگرم کننده با ورق می باشد که حتما برخی از آن ها را در بازی های پیش فرض ویندوز خود دیده اید . این بازی ها در دسته های مختلفی همچون Spider solitaire, Klondike, FreeCell, Pyramid, Golf, Yukon, Monte Carlo, Canfield, Gaps و بسیاری دیگر موجود می باشند که با نصب این برنامه ، تمام این بازی ها را در اختیار خواهید باشید . شما می توانید تمام محیط بازی همچون پس زمینه ، صداها ، انیمیشن ها اشاره گرها و … را شخصی سازی کنید تا از بازی لذت ببرید .

 

SolSuite 2015 15.2 بازی های سرگرم کننده ورق SolSuite 2015 15.2

 

اسماعیل بازدید : 195 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

Pneuma Breath of Life یک بازی در سبک ایندی، ماجراجویی و پازل می باشد که شما را مجبور می کند تا دید خود را باز کنید و از بیرون به قضایا نگاه کنید. در غیر اینصورت، شما نمی توانید معماهای پیچیده این بازی را حل کنید! این بازی توسط صدای شخصیت معروف "Jay Britton" روایت می شود و داستان بازی برای شما بازگو می گردد. در این بازی اول شخص معمایی، ذهن شما برای حل کردن معماها به چالش کشیده خواهد شد که این امر با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 هرچه بهتر نمایش داده شده است.

Pneuma Breath of Life PC-CODEX

 

Pneuma Breath of Life pc cover small دانلود بازی Pneuma Breath of Life برای PC

 

اسماعیل بازدید : 207 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

این نسخه که همچنین با نام Biohazard Revelations 2 نیز شناخته می‌شود در جریان Tokyo Game Show 2014 معرفی شد؛ این‌بار دیگر خبری از نسخه ۳DS نیست و به جای آن، بازی برای کنسول‌های نسل هشتم نیز عرضه خواهد شد. یکی از ارکان اصلی موفقیت نسخه اول که در میان طرفداران این سری محبوبیت ویژه‌ای دارد، Chapterهای مختلف گیم‌پلی بود که بازی را به نوعی به بخش‌های مختلف تقسیم بندی می‌کرد. در این نسخه Claire Redfield خواهر Chris که همراه با Jill Valentine جزو محبوب‌ترین و البته قدیمی‌ترین کرکترهای مونث در دنیای RE هستند در کنار Moira Burton، دختر Barry Burton که در نسخه‌های قدیمی حضور داشت، قابل بازی خواهند بود. همچنین تایید شده است که خود Barry Burton نیز به عنوان یک شخصیت قابل بازی در دسترس خواهد بود. دشمنان اصلی در این نسخه نه زامبی هستند و نه توسط ویروس‌ها آلوده شده‌اند؛ آن‌ها The Afflicted نامیده می‌شوند و بسیار سریع و خشن هستند. این دشمنان به موجودات عجیب و غریب و هیولا نیز تبدیل نشده‌اند و فقط انسان‌هایی هستند که به افراد مختلف حمله می‌کنند و آن‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند اما حامل هیچ ویروسی نیستند و در نتیجه بیماری آن‌ها مُصری نیست. البته لازم به ذکر است که دشمنان بازی فقط به The Afflictedها محدود نمی‌شود و افراد و یا حتی زامبی‌های گوناگونی نیز در بازی وجود خواهند داشت.

Resident Evil Revelations 2 Episode 4 PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Resident Evil Revelations 2 Episode 1 pc cover دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 4 برای PC

اسماعیل بازدید : 214 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

با وجود طرفداران فراوان در کشور ما برای بازی تخته نرد متاسفانه بر خلاف بسیاری از بازیها نظیر شطرنج نرم افزارهای کامپیوتری اندکی برای این بازی موجود میباشد . تخته نرد از جمله بازیهایی میباشد که علاوه بر شانس تجربه و آشنایی با استراتژی بازی میتواند در پیروزی بازیکن تاثیر بسزایی داشته باشد و بر خلاف تصور بسیاری از مردم یک بازی فکری و استراتژیک محسوب میگردد .
Backgammon Classic نرم افزاری کوچک و زیبا جهت شبیه سازی بازی تخته نرد میباشد که ضمن آنکه میتواند باعث سرگرمی فراوان دوستان گرامی گردد ، به سبب بازی خوب کامپیوتر به عنوان طرف مقابل میتواند جهت آموزش بازی نیز به کار گرفته شود .این بازی با گرافیک ساده و زیبای خود حتی بر روی سیستمهایی با پایین ترین مشخصات سخت افزاری نیز قابل اجرا میباشد .

 

clasic بازی جذاب تخته نرد   Backgammon Classic v3.2

 

اسماعیل بازدید : 188 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

سودوکو یکی از بازیهای قدیمی ژاپنی میباشد که بر پایه تنظیم عددهای یک تا ده در یک جدول استوار میباشد .تحقیقات دقیق نشان داده اند بازی سودکو میتواند در دراز مدت سبب افزایش حضور ذهن و بالا تر رفتن قدرت محاسباتی گردد نرم افزار Sudoku از نرم افزارهای فراوانی میباشد که بر پایه این بازی قدیمی توسعه یافته است .دوستان گرامی میتوانند جهت اصلاعات بیشتر در باره تاریخچه سودکو و نحوه بازی آن به صفحه این بازی در فرهنگ آنلاین ویکیپدیا فارسی مراجعه نمایند .
بازی کاملا Portable و بدون نیاز به سریال و کرک میباشد همچنین تست امنیتی نرم افزار توسط آنتی ویروسهای مختلف ، فایل این بازی را بدون مشکل نشان داده اند .

 

sudoko بازی فکری و کم حجم سودوکو   Sudoku v1.2

 

اسماعیل بازدید : 150 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

 

این بازی که دانلودها در اختیار شما قرار داده است یک بازی فکری است که در آن شما باید از بین تعداد زیادی خانه، خانه‌های پر و خالی را با توجه به اعداد نوشته شده در کنار جدول حدس بزنید. همینطور که به مراحل بالاتر می‌روید بازی مشکل‌تر و تعداد خانه‌ها بیشتر می‌شود.

 

wordmos2 بازی جهان موزائیک های تفکر برانگیز   World Mosaics 2

 

 

اسماعیل بازدید : 184 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

 بازی اکشن سوم شخص زیبای نینجا که در آن داستان کن اوگاوا نینجایی که با سبک و روشش می خواهد شبیه Ninja Gaiden اسطوره ی نینجا در میان بازی های رایانه ای شود. شما در قالب نینجا فنون رزمی را به خوبی انجام می دهید،از هلیکوپتر به بیرون می پرید، مخفیانه ماموریت های مختلف را انجام می دهید، و در مسیر انجام ماموریت با هیولاها و موجودات اهریمنی روبرو شده و باید آنها را با شیوه نینجا خود نجات دهید .
در فقدان وجود بازی های نینجا مانند برای رایانه، بازی Ninja Blade را می توان بازی منحصر به فرد در ژانر سوم شخص اکشن و نینجا به حساب آورد . هم اکنون می توانید این بازی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از دانلودها دریافت کنید.

 

ninja blade downloadha.com دانلود بازی بسيار زیبا و مهیج Ninja Blade

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سایت اتاق دانلود اتاقی برای دانلود شما بازدید کنندگان گرامی می باشد بازدید شما حمایت از ماست باتشکر از شما بازدید کننده گرامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,120
  • بازدید ماه : 12,485
  • بازدید سال : 86,325
  • بازدید کلی : 561,182