loading...
اتاق دانلود
اسماعیل بازدید : 166 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

به‌جرئت می‌توان گفت Parallels Desktop شناخته‌شده‌ترین ابزار بین کاربران مک برای نصب و راه‌اندازی سیستم‌عامل‌های دیگر در کنار مک است. در حقیقت کار اصلی Parallels Desktop اجرای همزمان یک یا چند سیستم‌عامل دیگر، مثل ویندوز، در همان محیط مک بدون نیاز به ریستارت کردن است. طبیعتاً بعد از بوت کردن سیستم‌عامل مورد نظرتان می‌توانید همه‌ی کارهایی که مجبور بودید با ریست کردن انجام دهید را همانجا و بدون نیاز به ریست کردن مک انجام دهید. نسخه‌ی ۸ این نرم‌افزار به‌گفته‌ی سازنده‌ی برنامه از جهات زیادی نسبت به‌نسخه‌ی قبلی بهبود داشته است، هم از نظر سرعت و هم از نظر سازگاری بیشتر سیستم‌عامل‌ها با یکدیگر.

 

Parallels%20Desktop%2010.1.4 نرم افزار اجرای همزمان ویندوز و مکینتاش Parallels Desktop 10.1.4

 

اسماعیل بازدید : 184 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور Creative Logo Template نام دارد. این مجموعه ای از وکتور آرم و لوگوی خلاقانه می باشد . این مجموعه دارای فرمت های EPS می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

 

icon 2015  دانلود تصاویر وکتور آرم و لوگوی خلاقانه   Creative Logo Template

 

 

اسماعیل بازدید : 158 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

نرم افزار Dropbox جهت آپلود در فضای ابری می باشد . این نرم افزار ۲ گیگابایت فضای ابری ارزشمند رایگان به شما میدهد. برای استفاده از نرم افزار برنامه را نصب کرده و سپس به سایت سازنده Dropbox بروید و سپس در سایت سازنده روی Sign up کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید و در سایت عضو شوید و بعد روی sign in کلیک کنید . و برنامه را باز کنید Sign in کلیک کنید و وارد نرم افزار شوید . و روی فایل مورد نظر خود کلیک راست کنید و در قسمت Dropbox فایل های خود را آپلود کنید . این برنامه یکی از ایمن ترین سیستم های امنیتی استفاده میکند که فایل ها برای کاربران دیگر به اشتراک گذاشته نشود .

 

Dropbox%203.4.3 نرم افزار اشتراک گذاری آسان فایل Dropbox 3.4.3 Final   مک

 

اسماعیل بازدید : 178 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Creative Logo Template نام دارد. این مجموعه ای از وکتور آرم و لوگوی خلاقانه می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

 

icon 2015  دانلود تصاویر وکتور آرم و لوگوی خلاقانه   Creative Logo Template

 

اسماعیل بازدید : 198 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

 

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google.Chrome.Cover مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 41.0.2272.76 Final

 

 

 

اسماعیل بازدید : 210 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero.2014.Platinum.Cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200

 

 

caution جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخا کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

 

 

اسماعیل بازدید : 243 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

Adobe%20Flash%20Player%2016.0.0.287 پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 17.0.0.134 Final

 

 

 

اسماعیل بازدید : 214 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

 

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است

 

 

اسماعیل بازدید : 155 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر با خواندن کتاب های تعبیرخواب چیزی از خواب خودتان سردرنیاورده اید و یا اصلاً موضوع مورد نظر خودتان را پیدا نکرده اید، نرم افزار تعبیرخواب تعبیرستان توصیه می شود. نرم‌افزار “تعبیرستان” برنامه‌ یا به نوعی کتاب الکترونیکی است که در زمینۀ تعبیر خواب بوده و محتوای آن از کتاب “کامل‌التعبیر” معروف به نام‌هایی چون تعبیر خواب ابن سیرین و… اقتباس شده است، که در آن به جای تکرار مطالب نسخۀ اصلی، تغییرات و اصلاحاتی را انجام داده تا فهم تعبیر خواب بهتر و راحت‌ تر شود. همچنین این نرم‌افزار دارای امکانات مختلفی نظیر جستجوگر، فهرست کلیۀ تعبیرها و فهرست جداگانه برای هر تعبیر می‌باشد که شما را در جستجوی راحت‌تر و بهتر در مطالب کمک می‌کند.

 

Tabirestan دانلود نرم افزار تعبیر خواب تعبیرستان

اسماعیل بازدید : 186 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

ProgeCAD نام نرم افزاری است که به کاربر اجازه خواندن فایل های برنامه AutoCad وحتی ساخت فایل های DWG که مربوط به این برنامه می باشد را به کاربر می دهد. این برنامه از تمامی فایل های این برنامه مربوط به تمامی نسخه ها ( ۲.۵ تا نسخه ۲۰۱۰ ) را پشتیبانی می کند.این نرم افزار همچنین قابلیت تبدیل فرمت DWG به فرمت های دیگر را نیز دارا می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده از آن به نصب برنامه AutoCad نیازی نمی باشد. قابلیت های این نرم افزار ساخت گروه های مستقل با یک کلیک ، پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی AutoLISP, VBA, ADS (SDS) C++, COM ، گرفتن گزارش از اطلاعات پروژه ، مدیریت لایه های موجود به صورت حرفه ای ، وارد کردن و ذخیره پروژه های DWG ، دارای ابزارهایی برای چسباندن موارد مشابه به یکدیگر و … است . این برنامه محصولی از شرکت progeSOFT می باشد.

 

ProgeCAD 2014 Professional 14.0.8.19 نرم افزار حرفه ای مهندسی و نقشه کشی ProgeCAD Professional 16.0.2.7

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سایت اتاق دانلود اتاقی برای دانلود شما بازدید کنندگان گرامی می باشد بازدید شما حمایت از ماست باتشکر از شما بازدید کننده گرامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,292
  • بازدید ماه : 12,657
  • بازدید سال : 86,497
  • بازدید کلی : 561,354