loading...
اتاق دانلود
اسماعیل بازدید : 185 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

بازی Shooting Gallery از آن دست بازیهایی است که مثل آن را زیاد دیده ایم ! در بازی Shooting Gallety کاربر باید با سرعت عمل بالا، اهداف موجود و متحرک در صفحه ی بازی را هدف قرار دهد. خب مشخص است که برای اجرای این بازی نیاز به یک سیستم قوی نیست! شما به راحتی می توانید بر روی هر سیستم قدیمی هم این بازی را اجرا کنید و برای مدتی سرگرم باشید !

shooting بازی جذاب و کم حجم Shooting Gallety

 

 

اسماعیل بازدید : 214 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

با وجود طرفداران فراوان در کشور ما برای بازی تخته نرد متاسفانه بر خلاف بسیاری از بازیها نظیر شطرنج نرم افزارهای کامپیوتری اندکی برای این بازی موجود میباشد . تخته نرد از جمله بازیهایی میباشد که علاوه بر شانس تجربه و آشنایی با استراتژی بازی میتواند در پیروزی بازیکن تاثیر بسزایی داشته باشد و بر خلاف تصور بسیاری از مردم یک بازی فکری و استراتژیک محسوب میگردد .
Backgammon Classic نرم افزاری کوچک و زیبا جهت شبیه سازی بازی تخته نرد میباشد که ضمن آنکه میتواند باعث سرگرمی فراوان دوستان گرامی گردد ، به سبب بازی خوب کامپیوتر به عنوان طرف مقابل میتواند جهت آموزش بازی نیز به کار گرفته شود .این بازی با گرافیک ساده و زیبای خود حتی بر روی سیستمهایی با پایین ترین مشخصات سخت افزاری نیز قابل اجرا میباشد .

 

clasic بازی جذاب تخته نرد   Backgammon Classic v3.2

 

اسماعیل بازدید : 237 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

یکی از کم حجمترین بازیهای ژانر Action بازی ترسناک The House of The Dead خانه مرگ یا خانه مردگان میباشد . در این بازی شما در نقش کاراگاه پلیس ایالتی ، وارد منزلی وحشتناک میشوید که مورد حمله اشباح و ارواح قرار گرفته است . و به شما نیز از لحظه ای که از اتومبیل خودتان پیاده میشوید ، هر لحظه از زوایا غیر قابل انتظار حملات ترسناکی صورت میگیرد . در این میان تنها اسلحه شما سلاح کمری سازمانیتان میباشد که خوشبختانه بر اشباح موثر میباشد . و شما باید قبل از از بین رفتن تمام ارواح را از بین برده و سایر ساکنین خانه را هم نجات دهید .
با توجه به حجم نرم افزار ، گرافیک سه بعدی زیبایی در این بازی به کار گرفته شده است به طوری که بیشتر قسمتهای خانه دارای جلوه کاملا واقعی میباشد همچنین صداهای اشباح و حملاتشان بسیار جالب و در مواردی ممکن است ترسناک باشد .
استفاده از این بازی به افراد حساس و خردسالان زیر ۷ سال توصیه نمیگردد. بازی کاملا Portable میباشد و از نظر امنیتی با آنتی ویروسهای Nod32 و Norton بدون مشکل ارزیابی گردیده است .

 

thehous بازی ترسناک و مهیج Portable The House of The Dead

 

اسماعیل بازدید : 170 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

این بازی که سایت دانلودها برای کاربران عزیز قرار داده همانطور که از اسم آن پیداست بازی والیبال است که دارای گرافیک بالایی می باشد. همچنین حرکات و شبیه سازی های انجام شده در این بازی بسیار طبیعی می باشند. با وجود حجم نسبتا بالا دانلود این بازی به صرفه می باشد و از دانلود کردن آن پشیمان نخواهید شد البته اگر به ورزش والیبال علاقه داشته باشید. نکته قابل توجه این بازی حضور تیم ملی ایران در این بازی می باشد که برای ما ایرانیان انجام این بازی را دو چندان جذاب می کند.

 

volybol بازی مهیج والیبال International Volleyball 2009

 

اسماعیل بازدید : 188 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

سودوکو یکی از بازیهای قدیمی ژاپنی میباشد که بر پایه تنظیم عددهای یک تا ده در یک جدول استوار میباشد .تحقیقات دقیق نشان داده اند بازی سودکو میتواند در دراز مدت سبب افزایش حضور ذهن و بالا تر رفتن قدرت محاسباتی گردد نرم افزار Sudoku از نرم افزارهای فراوانی میباشد که بر پایه این بازی قدیمی توسعه یافته است .دوستان گرامی میتوانند جهت اصلاعات بیشتر در باره تاریخچه سودکو و نحوه بازی آن به صفحه این بازی در فرهنگ آنلاین ویکیپدیا فارسی مراجعه نمایند .
بازی کاملا Portable و بدون نیاز به سریال و کرک میباشد همچنین تست امنیتی نرم افزار توسط آنتی ویروسهای مختلف ، فایل این بازی را بدون مشکل نشان داده اند .

 

sudoko بازی فکری و کم حجم سودوکو   Sudoku v1.2

 

اسماعیل بازدید : 146 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

از زیباترین نرم افزارهای شبیه ساز بازی بیلیارد میباشد که میتواند به شکل یک بازی سرگرم کننده و جذاب ساعتها شما را مشغول کند ضمن آن که به واسطه آن حقیقتا میتوان تجربه بیشتری در محیط نیمه واقعی کسب نمود و در عین حال بازی را هم بدون هیچگونه خرج اضافه ای فرا گرفت .
در این شبیه ساز کلیه حرکات توپ و اثرات برخورد چوب با توپها ، برخورد توپها با یکدیگر و لبه های میز و … کاملا مطابق قوانین فیزیکی و به صورت صحیح صورت میگیرد و بازی کننده میتواند اثرات سرعت توپ در برخورد با یکدیگر و انعکاس آنها در بر خورد با میز را به خوبی مطالعه نماید . بازی میتواند به صورت یک نفره یا دو نفره و آنلاین انجام شود ( که البته مورد آخر توسط ما تست نگردیده است ) در هر نوبت حرکت زاویه چوب به صورت سه بعدی و توسط موس قابل تنظیم میباشد و نشانه گیری توب نیز با گرفتن دگمه چپ موس صورت میگیرد . پس از تنظیم زاویه و نشانه گیری توپ ، با گرفتن دگمه Ctrl میتوانید توسط موس ضربه مورد نظرمان را به توپ وارد آوریم و هر اندازه هم سرعت حرکت موس بیشتر باشد چوب با سرعت بیشتری به توپ برخورد مینماید .
لازم به ذکر میباشد این نرم افزار از گروه بازی های توپ بر روی میز از ۱۱ بازی زیر ، در چهار درجه سختی پشتیبانی مینماید که در ایران غالبا به عنوان بیلیارد شناخته میشوند .
Bonus 15 , Bonus 9 , 3-Bell , 8-Bell , 9-Bell 10-Bell , 15-Bell , Straight , Rotation , BlackJack , BP
نرم افزار Portable ( بدون نیاز به نصب ) میباشد و از نظر امنیتی بدون مشکل ارزیابی گردیده است .

 

3dpool بازی سرگرم کننده بیلیارد   Portable 3D Live Pool v2.32

 

اسماعیل بازدید : 177 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (1)

بازی Shooting Gallery از آن دست بازیهایی است که مثل آن را زیاد دیده ایم ! در بازی Shooting Gallety کاربر باید با سرعت عمل بالا، اهداف موجود و متحرک در صفحه ی بازی را هدف قرار دهد. خب مشخص است که برای اجرای این بازی نیاز به یک سیستم قوی نیست! شما به راحتی می توانید بر روی هر سیستم قدیمی هم این بازی را اجرا کنید و برای مدتی سرگرم باشید !
 

shooting بازی جذاب و کم حجم Shooting Gallety

درباره ما
سایت اتاق دانلود اتاقی برای دانلود شما بازدید کنندگان گرامی می باشد بازدید شما حمایت از ماست باتشکر از شما بازدید کننده گرامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,190
  • بازدید ماه : 12,555
  • بازدید سال : 86,395
  • بازدید کلی : 561,252