loading...
اتاق دانلود
اسماعیل بازدید : 167 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

تیکن یکی از بازی هایی که بی شک نام آن را شنیده اید.این بازی یک بازی مبارزه ای معروف می باشد که در بیشتر کنسول ها بازی ارائه کرده است و حال امروز نسخه موبایل این بازی زیبا و دوست داشتی با قابلیت بازی دو نفره از طریق درگاه بلوتوث را می توانید از سایت دانلودها با سایز ۳۲۰×۲۴۰ برای گوشی های سونی اریکسون و نوکیا دریافت نمایید.این بازی بصورت جاوا ارائه شده است و امکان نصب برروی گوشی های دیگر را نیز دارد ولی ممکن است قابلیت دو نفره در اینصورت به درستی عمل نکند.

اسماعیل بازدید : 160 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی جدید و بسیار زیبای Ferrari GT 2 Revolution به صورت جاوا و با گرافیک بسیار بالا در ابعاد ۲۲۰×۱۷۶ , ۳۲۰×۲۴۰ به تازگی توسط کمپانی معتبر Gameloft برای گوشی های موبایل عرضه شده است. هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از سایت دانلودها دریافت نمایید.

اسماعیل بازدید : 193 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی زیبا و هیجان انگیز کرم ها که بدون شک اگر اهل دنیای بازی ها باشید نام آن را شنیده و حتما نیز بازی کرده اید.این بازی زیبا برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ تولید شده و نسخه هایی نیز برای گوشی های موبایل ارائه شده است که ما امروز نسخه ۲۰۱۰ بازی ورمز را در سایت دانلودها بصورت جاوا و با سایز ۳۲۰×۲۴۰ برای دانلود قرار داده ایم.این بازی محصول شرکت الکترونیک ارتز یا همان EA Mobile معروف ترین شرکت بازی سازی دنیا می باشد.اگر تجربه این بازی را ندارید حتما دانلود نمایید و از آن لذت ببرید این بازی در عین سادگی یک بازی هیجان انگیز و زیبا می باشد.

اسماعیل بازدید : 153 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی بسیار جذاب و جدید Super Tank یکی از زیباترین و گرافیکی ترین بازی های جنگی موبایل می باشد که به تازگی توسط شرکت Beron و در سایزهای ۱۶۰×۱۲۸ , ۲۲۰×۱۷۶ , ۳۲۰×۲۴۰ و در فرمت جاوا با حجمی بسیار کم ارائه شده است. هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از دانلودها دریافت کنید.

اسماعیل بازدید : 146 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی شطرنج حرفه ای جاوا برای گوشی های موبایل که از فرمت جاوا پشتیبانی می کنند . این بازی جذاب و سرگرم کننده Chess 2.0.1 نام دارد. هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از دانلودها دریافت کنید.

اسماعیل بازدید : 148 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی Iron Man 2 یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای منتشر شده برای موبایل می باشد.این بازی دارای محیطی جذاب و هیجان انگیر می باشد و از گرافیک خوبی نیز برخوردار می باشد که با فرمت جاوا بوده و قابل نصب بر روی تمامی گوشی های موبایل می باشد.این بازی مهیج را می توانید از دانلودها ، دریافت نمایید.

 

ironman2 دانلود بازي مهيج Iron Man 2 جاوا برای گوشی های موبایل

اسماعیل بازدید : 152 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی جدید و بسیار فکری به نام IQ Knights که به تازگی از تیم Handy Games منتشر شده است را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. این بازی با ضریب هوش شما سروکار دارد که در سایزهای: ۱۲۸×۱۲۸, ۱۶۰×۱۲۸, ۲۰۸×۲۰۸, ۲۲۰×۱۷۶, ۳۲۰×۲۴۰ ساخته شده که میتوانید از سایت دانلودها دریافت کنید.

اسماعیل بازدید : 180 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب Splinterce Cell را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

splinterce بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Splinterce Cell جاوا

 

اسماعیل بازدید : 176 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

 

بازی Shrek Forever After  تحت فرمت جاوا توسط شرکت بازی سازی موبایل Gameloft در سال ۲۰۱۰ برای گوشی های دارای رزولوشن ۱۶۰×۱۲۸, ۲۰۸×۱۷۶, ۲۲۰×۱۷۶, ۲۴۰×۳۲۰, ۳۲۰×۲۴۰, ۶۴۰×۳۶۰ پیکسل عرضه شده است. هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را برای گوشی های موبایل خود از دانلودها دریافت نمایید.

 

 

اسماعیل بازدید : 145 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

فیفا ۱۲ نام بازی بی نظیری می باشد که امسال امتیاز باورنکردنی ۹.۵ از ۱۰ را به خود اختصاص داد. این بازی برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه شد و توانست رضایت بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را جلب نماید. در این بازی موتور گرافیکی به کل بهبود پیدا کرده است و هوش مصنوعی بازیکنان دو چندان شده است. موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدید FIFA 12 را Pro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند. شما هم اکنون می توانید نسخه مخصوص گوشی های جاوا با سایزهای مختلف این بازی را نیز به طور رایگان از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

FIFA 12 iPhone دانلود بازی فوق العاده زیبای FIFA 2012   جاوا

تعداد صفحات : 5

درباره ما
سایت اتاق دانلود اتاقی برای دانلود شما بازدید کنندگان گرامی می باشد بازدید شما حمایت از ماست باتشکر از شما بازدید کننده گرامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,185
  • بازدید ماه : 12,550
  • بازدید سال : 86,390
  • بازدید کلی : 561,247