loading...
اتاق دانلود
اسماعیل بازدید : 166 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

به‌جرئت می‌توان گفت Parallels Desktop شناخته‌شده‌ترین ابزار بین کاربران مک برای نصب و راه‌اندازی سیستم‌عامل‌های دیگر در کنار مک است. در حقیقت کار اصلی Parallels Desktop اجرای همزمان یک یا چند سیستم‌عامل دیگر، مثل ویندوز، در همان محیط مک بدون نیاز به ریستارت کردن است. طبیعتاً بعد از بوت کردن سیستم‌عامل مورد نظرتان می‌توانید همه‌ی کارهایی که مجبور بودید با ریست کردن انجام دهید را همانجا و بدون نیاز به ریست کردن مک انجام دهید. نسخه‌ی ۸ این نرم‌افزار به‌گفته‌ی سازنده‌ی برنامه از جهات زیادی نسبت به‌نسخه‌ی قبلی بهبود داشته است، هم از نظر سرعت و هم از نظر سازگاری بیشتر سیستم‌عامل‌ها با یکدیگر.

 

Parallels%20Desktop%2010.1.4 نرم افزار اجرای همزمان ویندوز و مکینتاش Parallels Desktop 10.1.4

 

اسماعیل بازدید : 158 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

نرم افزار Dropbox جهت آپلود در فضای ابری می باشد . این نرم افزار ۲ گیگابایت فضای ابری ارزشمند رایگان به شما میدهد. برای استفاده از نرم افزار برنامه را نصب کرده و سپس به سایت سازنده Dropbox بروید و سپس در سایت سازنده روی Sign up کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید و در سایت عضو شوید و بعد روی sign in کلیک کنید . و برنامه را باز کنید Sign in کلیک کنید و وارد نرم افزار شوید . و روی فایل مورد نظر خود کلیک راست کنید و در قسمت Dropbox فایل های خود را آپلود کنید . این برنامه یکی از ایمن ترین سیستم های امنیتی استفاده میکند که فایل ها برای کاربران دیگر به اشتراک گذاشته نشود .

 

Dropbox%203.4.3 نرم افزار اشتراک گذاری آسان فایل Dropbox 3.4.3 Final   مک

 

اسماعیل بازدید : 210 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero.2014.Platinum.Cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200

 

 

caution جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخا کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

 

 

اسماعیل بازدید : 243 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

Adobe%20Flash%20Player%2016.0.0.287 پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 17.0.0.134 Final

 

 

 

درباره ما
سایت اتاق دانلود اتاقی برای دانلود شما بازدید کنندگان گرامی می باشد بازدید شما حمایت از ماست باتشکر از شما بازدید کننده گرامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,284
  • بازدید ماه : 12,649
  • بازدید سال : 86,489
  • بازدید کلی : 561,346