loading...
اتاق دانلود
اسماعیل بازدید : 396 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

Snap Camera نرم افزار در زمینه ی دوربین برای اندروید می باشد . با استفاده از Snap Camera این امکان را خواهید داشت تا تنها با یک کلیک عکس ها و فیلم های خود را ضبط کنید . نرم افزار Snap Camera دارای تنظیمات بسیار زیاد و افکتهای زیبایی است با قیمتی حدود ۳ دلار در پلی استور به فروش می رود . امکانات این نرم افزار حالت پانوراما ، حالت HDR ، تنظیم سایز تصاویر ، خاموش کردن صدای شاتر دوربین ، حالت فوکوس ، اضافه کردن حاشیه به تصاویر است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Snap Camera v6.3.3 نرم افزار عکاسی حرفه ای Snap Camera v6.3.3 – اندروید

 

 

اسماعیل بازدید : 174 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

PhotoMath هوشمندترین برنامه محاسبه‌گر از طریق دوربین برای اندروید است. کافیست به وسیله دوربین دستگاه خود یک مسأله ریاضی را نشانه بگیرید تا این برنامه به صورت آنی پاسخ آن را به شما نمایش دهد. به میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا ملحق شده و فرایند یادگیری ریاضی خود را سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر کنید. هنگامی که برای حل یک مسأله به مشکل برخوردید می‌توانید از طریق دکمه Steps نحوه حل آن را به صورت مرحله به مرحله مشاهده کنید. دانش‌آموزان می‌توانند از این برنامه به عنوان ابزار یادگیری ریاضی استفاده کرده و والدین می‌توانند به وسیله آن به سرعت تکالیف ریاضی فرزندان خود را چک کنند.

 

PhotoMath دانلود اپلیکیشن حل مسئله ریاضی PhotoMath v1.0.0 – اندروید

 

 

اسماعیل بازدید : 210 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (1)

Motor World: Car Factory یک بازی فوق العاده سرگرم کننده برای اندروید می باشد . در بازی Motor World: Car Factory باید کارخانه اتومبیل سازی ساخنه و سپس ماشین هایی با امکانات فوق العاده بالا بسازید . در این بازی باید همانند مدیر یک کارخانه رفتار کنید یعنی امکانات جدیدی بگذارید ، کارگران را خوشحال کنید، به مشتریان احترام بگذارید و … ! همچنین این بازی دارای گرافیک فانتزی میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Motor World Car Factory v1.6164 بازی ماشین سازی Motor World: Car Factory v1.6164 – اندروید

 

اسماعیل بازدید : 146 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

ماشین های کوچک با جذابیتی فوق العاده . در این ساعت از دانلود ها یکی از جذاب ترین بازی های مسابقاتی که دارای گیم پلی بسیار جذاب میباشد آماده کرده ایم . در این بازی شما ماشین خودتون رو انتخاب میکنید و سپس مسیر مورد علاقه ای که تمایل به مسابقه دارید و مسابقه شروع میشود . صدای موتور ماشین ها به گوش میخوره . با گرافیک فوق العاده همراه نیتروژن شما باید تلاش کنید تا نفر اول شوید تا به مراحل بعدی راه پیدا کنید . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Mini%20Motor%20Racing%20v1.8.2 بازی ماشین های کوچک Mini Motor Racing v1.8.2 – اندروید

 

اسماعیل بازدید : 163 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)

بازی Tinykeep روایت گر یک زندانی نا امید می باشد که در یکی از عمیق ترین نقاط یک سیاه چاله فراموش شده رها شده است ولی ناگهان از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که به طور معجزه آسایی رهایی پیدا کرده است. کسانی که او را نجات داده اند را نمی توان هیچ جایی پیدا کرد، ولی درهای سلول شکسته و خرد شده اند و طعم شیرین آزادی را به این زندانی بخشیده اند. تنها چیزی که از آن ها به جا مانده، یک فانوس سوسو کنان و یک نامه ی عجیب است و شما باید تلاش کنید که خود را از این زندان، یعنی TinyKepp رهایی ببخشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

TinyKeep v2.2 بازی فرار از سیاه چال TinyKeep v2.2 مخصوص اندروید

اسماعیل بازدید : 151 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)

Bike Rivals یکی از هیجان انگیز ترین بازی های موتور سواری برای اندروید است . در این بازی باید با تمام سرعت به جلو حرکت کنید و از مسیرهای مختلف در سریعترین زمان ممکن عبور و مراحل را پشت سر بگذارید و امتیاز بگیرید . Bike Rivals دارای دو نوع کنترل لمسی و شتاب سنج می باشد و و برای کنترل تعادل موتورسوار هم باید گوشی را به طرفین هدایت کنید. گرافیک سه بعدی ، موتورهای مختلف ، مراحل زیاد ، ۱۵ مرحله جدید ، فیزیک جالب بازی از قابلیت های این بازیست . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Bike Rivals v1.4.1 بازی موتور سواری Bike Rivals v1.4.1 مخصوص اندروید

اسماعیل بازدید : 175 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

Sniper 3D Assassin بازی تک تیرانداز یک بازی سرگرم کننده برای اندروید می باشد . تمام کاری که در این بازی باید انجام دهید این است که در نقش یک تک تیرانداز که باید عملیات ها را به طور حرفه ای انجام دهید و ماموریتهای مختلف را با موفقیت پشت سر بگذارید . با پشت سر گذاشتن مراحل میتوانید سلاح های مختلف خرید و ارتفا بدهید . بازی Sniper 3D Assassin گرافیک عالی و گیم پلی اسانیست . این بازی توسط کمپانی Fun Games For Free ساخت و عرضه شده . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Sniper 3D Assassin v1.5 بازی تک تیرانداز Sniper 3D Assassin v1.5 مخصوص اندروید

 

اسماعیل بازدید : 195 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

CSI: Hidden Crimes یک بازی جنایی و معمایی برای اندروید است . داستان بازی در شهر لاس وگاس اتفاق میافتد ، شهر پر از مجرمان و قاتلان زیادی است و وظیفه شما این است که باید با سرنخ ها که پیدا می کنید قاتل را شناسایی کنید . از امکانات جدید اضافه شده در این بازی اضافه شدن قسمت هالووین ، اضافه شدن زبان های بیشتر ، قابلیت زوم ، مپ های جدید است . همچنین این بازی بر اساس سریال تلویزیونی با همین نام تولید و ساخته شده . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

CSI Hidden Crimes V1.14.4 بازی معمایی CSI: Hidden Crimes v1.14.4 مخصوص اندروید

 

اسماعیل بازدید : 164 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

CSI: Hidden Crimes یک بازی جنایی و معمایی برای اندروید است . داستان بازی در شهر لاس وگاس اتفاق میافتد ، شهر پر از مجرمان و قاتلان زیادی است و وظیفه شما این است که باید با سرنخ ها که پیدا می کنید قاتل را شناسایی کنید . از امکانات جدید اضافه شده در این بازی اضافه شدن قسمت هالووین ، اضافه شدن زبان های بیشتر ، قابلیت زوم ، مپ های جدید است . همچنین این بازی بر اساس سریال تلویزیونی با همین نام تولید و ساخته شده . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

CSI Hidden Crimes V1.14.4 بازی معمایی CSI: Hidden Crimes v1.14.4 مخصوص اندروید

 

 

اسماعیل بازدید : 161 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (0)

نرم افزار KMPlayer یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین برنامه های پخش ویدئو که در سیستم عامل های ویندوز بسیار محبوب هست، نسخه اندرویدی این پلیر محبوب پس از مدت ها انتظار به تازگی منتشر شده است که دارای همان قابلیت های نسخه ویندوزی است. یکی از بهترین قابلیت های این پخش کننده که شما رو از بقیه پلیر های بی نیاز میکند این است اطلاعات کاملی همچون اسم، تصویر پیش نمایش، حجم، رزولوشن و غیره لیست می کند تا بتوانید تنها با یک لمس هرکدام را که مایلید پخش کنید! این پلیر از اکثر فرمت های صوتی و تصویری مانند ۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc پشتیبانی میکند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سایت اتاق دانلود اتاقی برای دانلود شما بازدید کنندگان گرامی می باشد بازدید شما حمایت از ماست باتشکر از شما بازدید کننده گرامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,267
  • بازدید ماه : 12,632
  • بازدید سال : 86,472
  • بازدید کلی : 561,329