loading...
اتاق دانلود
اسماعیل بازدید : 163 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

WALLPAPER S9401 مجموعه ۳۰ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

 

 

اسماعیل بازدید : 207 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور Flat Design Icons نام دارد. این مجموعه ای از وکتورآیکون های تخت متنوع می باشد . این مجموعه دارای فرمت های EPS می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

 

25 Flat Design Icons  دانلود تصاویر وکتور آیکون های تخت متنوع   Flat Design Icons

 

اسماعیل بازدید : 185 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع متنوع انتزاعی را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

WALLPAPER S9402 مجموعه ۱۵۰ والپیپر متنوع انتزاعی – Beautiful Abstract HD Wallpapers

 

اسماعیل بازدید : 167 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

 80 استایل  لایه باز با افکت های متنوع از گرافیک ریور برای فتوشاپ در قالب فایل های ASl و PSD را برای شما آماده دانلود کرده ایم که به همراه ۱۰ طرح لایه باز ارائه شده اند . کیفیت بالا و طراحی حرفه ای این افکت ها می تواند انتخاب مناسبی برای شما طراحان سایت و گرافیک برای طراحی انواع کارت ویزیت ، بروشور ، بیلبورد و انواع پروژه های گرافیکی باشد ، از سری مشخصات فنی این استایل ها میتوان به ۱۰۰% قابل ویرایش بودن ، ویرایش بسیار ساده ، رزولوشن ۳۰۰dpi ، سایز ۲۰۰۰x1500 پیکسل ، لایه های مدیریت شده ، فایل ASL استایل فتوشاپ ، فایل های PSD با Smart Object و راهنمای استفاده اشاره کرد

 

Text%20Effects دانلود 80 استایل فتوشاپ با افکت های متنوع از گرافیک ریور

 

اسماعیل بازدید : 159 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات گرافیکی و هنری را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×۱۹۲۰ آماده شده اند .

 

WALL 20153 Recovered مجموعه ۳۰۰ والپیپر گرافیکی و هنری – Abstract HD Wallpapers

 

اسماعیل بازدید : 207 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات کریسمس  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۳۸۴۰×۲۱۶۰ آماده شده اند .

 

4K WALL 20153 مجموعه ۲۰ والپیپر با موضوع مختلف – ۴K Ultra HD Mix Wallpaper

اسماعیل بازدید : 163 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات کریسمس  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۳۸۴۰×۲۱۶۰ آماده شده اند .

 

4K WALL 20154 مجموعه ۲۰ والپیپر با موضوع مختلف – ۴K Ultra HD Mix Wallpaper

 

اسماعیل بازدید : 177 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۳ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۷۶۸۰×۴۳۲۰ آماده شده اند .

 

4K WALL 20155 مجموعه ۲۳ والپیپر با موضوع مختلف – ۴K Ultra HD Mix Wallpaper

 

اسماعیل بازدید : 170 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

WALLPAPER S9401 مجموعه ۳۰ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

اسماعیل بازدید : 178 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Creative Logo Template نام دارد. این مجموعه ای از وکتور آرم و لوگوی خلاقانه می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

 

icon 2015  دانلود تصاویر وکتور آرم و لوگوی خلاقانه   Creative Logo Template

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سایت اتاق دانلود اتاقی برای دانلود شما بازدید کنندگان گرامی می باشد بازدید شما حمایت از ماست باتشکر از شما بازدید کننده گرامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 294
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,290
  • بازدید ماه : 12,655
  • بازدید سال : 86,495
  • بازدید کلی : 561,352