loading...
اتاق دانلود
اسماعیل بازدید : 166 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

آیا شما هم نگران تمام شدن ترافیک اینترنت تان قبل از پایان دوره هستید؟ اگر شما نیز از جمله کاربرانی هستید که از سرویس هایی که توسط شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت اعمال میشود، استفاده می کنید و نگران تمام شدن ترافیک اینترنت تان قبل از پایان دوره هستید راه حل این مشکلات برنامه NetBalancer است. NetBalancer امکانات بسیار جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا بطور دقیق از چگونگی مصرف ترافیک و پهنای باند اینترنت خود مطلع شوید و برآن مدیریت دقیق اعمال کنید تا به بهترین شکل و به صورت بهینه از آن استفاده کنید. یکی از امکانات جالب توجه این نرم افزار، امکان تعیین تقدم برنامه ها برای استفاده از اینترنت است. با استفاده از این نرم افزار می توانید نرم افزارهایی که از اینترنت استفاده می کنند را براساس میزان اهمیت آنها اولویت بندی کنید. به عنوان مثال به نرم افزار مرورگر خود درجه بالاتری بدهید تا با سرعت بیشتری صفحات اینترنتی را بارگذاری کنید. برای اولویت بندی نرم افزارها ۶ رتبه مختلف وجود دارد که می توانید به هر کدام از آنها اختصاص بدهید. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید لیست برنامه هایی که به صورت مخفیانه اقدام به ارسال و دریافت اطلاعات از اینترنت میکنند را مشاهده کنید و جلوی آنها را بگیرید.

 

NetBalancer%208.6.1 نرم افزار مدیریت مصرف پهنای باند NetBalancer 8.6.1

 

اسماعیل بازدید : 149 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر شما از علاقمندان به فیلم های سینمایی باشید، حتما با سایت IMDB آشنایی دارید. در این بانک اطلاعاتی IMDB اطلاعات فراوانی در مورد فیلم‌ها، بازیگران، مجموعه‌های تلویزیونی، برنامه‌های ویدیویی و … قابل دسترسی است. EMDB نرم افزاری کم حجم برای ساخت کالکشن های فیلم از سایت معتبر و معروف IMDB است . از دیگر امکانات EMDB میتوان به امکان ذخیره ی محتویات کالکشن ها به صورت فایل های CSV ، Text و همچنین صفحات وب اشاره کرد . همچنین پوستر فیلم ها را دریافت کرده و به صورت های مختلف ذخیره سازی کند.

 

EMDB%202.33 نرم افزار جمع آوری اطلاعات فیلم ها EMDB 2.33

 

اسماعیل بازدید : 156 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

Universal Media Server نرم افزار stream و پخش ویدیو و فایل های چند رسانه ای بصورت بیسیم بر روی تلویزیون و دستگاه های دیگر است . این نرم افزار با بکارگیری از انکودرهای MEncoder, FFmpeg, tsMuxeR, AviSynth, MediaInfo و… بدون نیاز به کوچکترین تنظیمات امکان پشتیبانی طیف گسترده ای از فرمت‌های چند رسانه ای را برای شما فراهم می‌سازد. Universal Media Server در واقع یک سرور چند رسانه ای سازگار UPnP می‌باشد. این نرم افزار با اکثر سیستم عامل‌ها ویندوز ، لینوکس ، مک سازگاری کامل داشته و از دستگاه‌های PS3, Xbox, TVs ، گوشی‌های هوشمند و بسیاری دستگاه‌های دیگر پشتیبانی می‌کند.

 

Universal Media Server 5.1.1 نرم افزار پخش بیسم ویدیو و موزیک به تلویزیون Universal Media Server 5.1.1

 

اسماعیل بازدید : 158 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

نرم افزار Dropbox جهت آپلود در فضای ابری می باشد . این نرم افزار ۲ گیگابایت فضای ابری ارزشمند رایگان به شما میدهد. برای استفاده از نرم افزار برنامه را نصب کرده و سپس به سایت سازنده Dropbox بروید و سپس در سایت سازنده روی Sign up کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید و در سایت عضو شوید و بعد روی sign in کلیک کنید . و برنامه را باز کنید Sign in کلیک کنید و وارد نرم افزار شوید . و روی فایل مورد نظر خود کلیک راست کنید و در قسمت Dropbox فایل های خود را آپلود کنید . این برنامه یکی از ایمن ترین سیستم های امنیتی استفاده میکند که فایل ها برای کاربران دیگر به اشتراک گذاشته نشود .

 

Dropbox%203.4.3 نرم افزار اشتراک گذاری آسان فایل Dropbox 3.4.3 Final   مک

 

اسماعیل بازدید : 167 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

 80 استایل  لایه باز با افکت های متنوع از گرافیک ریور برای فتوشاپ در قالب فایل های ASl و PSD را برای شما آماده دانلود کرده ایم که به همراه ۱۰ طرح لایه باز ارائه شده اند . کیفیت بالا و طراحی حرفه ای این افکت ها می تواند انتخاب مناسبی برای شما طراحان سایت و گرافیک برای طراحی انواع کارت ویزیت ، بروشور ، بیلبورد و انواع پروژه های گرافیکی باشد ، از سری مشخصات فنی این استایل ها میتوان به ۱۰۰% قابل ویرایش بودن ، ویرایش بسیار ساده ، رزولوشن ۳۰۰dpi ، سایز ۲۰۰۰x1500 پیکسل ، لایه های مدیریت شده ، فایل ASL استایل فتوشاپ ، فایل های PSD با Smart Object و راهنمای استفاده اشاره کرد

 

Text%20Effects دانلود 80 استایل فتوشاپ با افکت های متنوع از گرافیک ریور

 

اسماعیل بازدید : 159 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات گرافیکی و هنری را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×۱۹۲۰ آماده شده اند .

 

WALL 20153 Recovered مجموعه ۳۰۰ والپیپر گرافیکی و هنری – Abstract HD Wallpapers

 

اسماعیل بازدید : 207 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات کریسمس  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۳۸۴۰×۲۱۶۰ آماده شده اند .

 

4K WALL 20153 مجموعه ۲۰ والپیپر با موضوع مختلف – ۴K Ultra HD Mix Wallpaper

اسماعیل بازدید : 163 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات کریسمس  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۳۸۴۰×۲۱۶۰ آماده شده اند .

 

4K WALL 20154 مجموعه ۲۰ والپیپر با موضوع مختلف – ۴K Ultra HD Mix Wallpaper

 

اسماعیل بازدید : 177 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۳ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۷۶۸۰×۴۳۲۰ آماده شده اند .

 

4K WALL 20155 مجموعه ۲۳ والپیپر با موضوع مختلف – ۴K Ultra HD Mix Wallpaper

 

اسماعیل بازدید : 170 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

WALLPAPER S9401 مجموعه ۳۰ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

تعداد صفحات : 44

درباره ما
سایت اتاق دانلود اتاقی برای دانلود شما بازدید کنندگان گرامی می باشد بازدید شما حمایت از ماست باتشکر از شما بازدید کننده گرامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,232
  • بازدید ماه : 12,597
  • بازدید سال : 86,437
  • بازدید کلی : 561,294